Dia Sudah Dimiliki

Dulu masa korang sekolah ada terlibat dengan 

cinta monyet x
Suka kat dia secara senyap
Dia suka kat korang tapi korang tak layan

Korang pernah lalui situasi yang mana satu??

Waahh...tiba-tiba korang imbas kembali cerita lama korang tu kan.. sweet tak masa tu?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tiba-tiba korang di jemput ke majlis kahwin dia.. Korang ada rasa terkejut tak? Lepas korang dapat jemputan tu mesti korang ingat balik kisah-kisah lama antara korang dengan dia..hehe

Ataupun korang rasa sedih lepas terima jemputan tu? Orang yang selama nie korang pendam perasaan akhirnya kawin dengan orang lain. Pasrah je lah. Tu la korang tak nak berterus terang. takpa ramai lagi orang yang

Entah-entah cinta monyet korang berkekalan. Cinta monyet nie kekadang sekadar untuk suka-suka ja, Macam hana zama sekolah dulu-dulu, Ada juga cinta monyet yang sampai ke jinjang pelamin kan..

Hana baru ja lalui situasi macam nie. huhu. Bukan cinta monyet tapi macam ada satu perasaan yang susah nak cakap masa sekolah dulu. Hana suka kat dia. Erm.. sekadar suka-suka ja.. Lagipun masa tu hana ada prinsip
 PERIGI TAKKAN CARI TIMBA
Kalau orang tu suka kat orang lain? Kalau dia suka orang lain? redha jelah..

Hana diajak oleh kawan hana untuk pi ke majlis dia. Terkejut hana.huhu Ada satu perasaan yang bercampur baur. Sedih ada gembira pun ada.. dan sekarang dia telah pun berkawin.. Memang hana rancang nak pi kenduri tu. Nak tengok siapalah perempuan bertuah pilihan hati dia..hehe Tapi Hana tak dapat datang pi KL dengan family. Nantikan kemunculan entry hana ke KL ok.:)

p/s : Biar orang sayang kita lebih dari kita sayang orang :)


7 orang dah komen :

siti_naqiah said...

haha, budak yg kite minat tu dah nk tunang dah..doakan yg terbaik buat si die :D

akeem said...

ade..waktu dulu2..rasanya cinta monyet ni mmg lumrah kehidupan..lebih lagi waktu alam remaja..cuba untuk merasai di cintai dan menyintai...

CikMai said...

betul tu hana, biar orang sayang kita lebih , dari kita sayang orang .

Onitsuka_hana said...

@akeem abang..

Hanif Idrus said...

cinta monyet !!
emm!! ada gak...hehehhe

ANNA MARIANA said...

ade.. hahhaha... malu la nak cite... lawak pon ade jugak bila terkenangkan smula...

hnahdy said...

@ANNA MARIANA nanti buat entry ye.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...