Sanggup tak?

Pendapat semata-mata tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia. 

 
Hana akan tersenyum tapi dalam hati sebak gila mcm smiley tu. Menangis tak berlagu. Tak semangat nak buar kerja. Walauapa pun, Hana turut bahagia untuk dia. Apa hana mampu buat? Yang pastinya semua nie berpunca dari hana

 'Kenapa hana tak berterus terang dengan dia bahawa hana suka dia'.

Takkan dia mencintai orang lain dan lepas tu hana nak berterus terang. Nanti mesti dia rasa serba salah nak pilih yang mana satu.Tak pasal-pasal hana jadi pemusnah cinta mereka. (Tapi apa salahnya kalau dia suka hana juga).hehe  

Mungkin hana tak mampu nak kata macam tu. Budak mentah macam hana ni apa yang tahu.huhu ( Tu ja yang hana fikir) Di sebabkan hana berfikiran macam tu lah hana selalu ambik mudah dah hana meletakkan diri hana ni penyebab sesuatu perkara tu terjadi

Hana tak suka kalau hana bertepuk sebelah tangan. Lebih baik hana berdiam diri memendam perasaan. Hana harap kalau dia mencintai orang lain jangan bagitau hana. Terasa seperti ada kejutan elektrik dengan mata terbeliak, diri mengeras cuma tak hangit ja. Lepas tu hujan turun..macam tau-tau je time hujan tu nak turun. Tapi kalau dia cintakan hana bagitau hana.hehe Malunya..
Hana mungkin ambik masa kurang 5 hari untuk melupakan dia. Kejap ja kan? Sebab hana selalu berfikiran positif. Kalau berfikiran positif hidup kita akan bertambah ceria. 

Layan lagu nie jap. Macam ada kaitan je


Apa pula pendapat korang kalau dia mencintai orang lain ? Biar kan saja?


4 orang dah komen :

Bazilah (^0^) said...

kalau ada jodoh, insyaALLAH bila tiba masa nye, akan bersam jgk :)

syafiqakarim said...

masih mencari.

Hanif said...

Jodoh ditangan Allah tapi sebagai pengajaran yang berguna entri ini..
Kalau kita suka seseorang ..jangan dipendam luahkan sahaja...

Prettywrite said...

kalo tak kawan rapat lagi dgn dia takperlah..tp kalo dah serius tiba2 pilih org lain pulak takder masa nak bahagia untukmu dah..hahaha..lantakla dia ngan hidup dia..janji kita yg bahagia sudah..keh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...