Mari Berjiwa Part II


Apa yang kau fikir pasal aku semuanya tak betul. Sekurang-kurangnya kau bagi aku bukti tapi bukti sahaja tak cukup jika tanpa pengakuan. Hanya kau sahaja yang pandai bermain kata-kata tapi aku hanya ia kan sahaja..

Aku masih 'kecil' untuk berfikiran lebih matang dan tak terfikir langsung pasal perkara tu. Tapi sekarang semuanya dah berakhir. 

Berat untuk aku lepaskan kau tapi kalau itu keputusan kau, aku terpaksa... aku terpaksa melepaskan kau pergi. Selamat tinggal. Mungkin itu dapat membuatkan kau bahagia. 

 

Maaf.. aku bukan orang yang kau cari selama ni . aku harap hubungan persahabatan kita tidak akan putus sampai bila-bila

P/s : Alahai.. berjiwa la pulak tengah malam ni. hehehe. Mari luahkan apa yang korang rasa apabila baca entry ni?


42 orang dah komen :

✿A I N A A✿ said...

tangkap jiwang malam ni.. btw, Amin, semoga hubungan persahabatan akan kekal apa jua yg berlaku

kak nora said...

sekiranye kamu sayang maka relakan dia pergi dengan kehendaknya, sekiranya dia kembali lagi itu bermakna hak kamu sekiranya tidak..pasrah..

Remy hazza said...

relakan perpisahan andai itu jalan yg terbaik......

Nazmin Nazifa said...

Errr...semoga persahabatan tetap berkekalan .. :) aamiin

luqman zakaria said...

itulah..jiwang pulak mlm nih yer..kene amek feel dulu baru boleh bace..hehehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmmm.... payahhh.... orh lain ni suka pk yg "pelik" jer ttg kita. tah apa2..

Kesuma Angsana said...

apapun reda dan bersabar ajelah ye

nik ros said...

berpisahla kalau tu dah terbaik.

tapi yg penting jgn putuskan hubungan persahabatan :)

mia izzati said...

putus chenta ke ni dik??? alahaiii takpe...masa akan datang kita tak tahu apa yang ada depan mata kita lak..

Ena's Palace said...

aduss..xpandai la nak berjiwa jiwi nih!

Mas Zull said...

assalamualaikum....jiwang seseorang memalam x ada sapa nak marahkan...:)

:::aZiE::: said...

barulah ade pengalaman yg jd pengajaran...hehhee

amy syahiera said...

kalau perpisahan adalah jalan terbaik , teruskan lahh . mungkin ade hikmah disebalik nye . semoga persahatan akan kekal , aamiin :)

Achsan MassiveBjn said...

kunjungan perdana :) sambil baca2
visit n koment back y dblogq :)
skalian follow blogq ya nnti ak folback

Hanih Borhan said...

Hana putus cinta ke ni?...

izwan said...

aduhhh..berjiwa-jiwa plak..huhuu

cik zureen said...

jika benar di jodohmu, insyaAllah Allah akan permudahkan dan kembalikannya kepadamu.. jika tidak, relakanlah... redha dengan kehendakNya.. cheewwaahh

Aishah Jahirah said...

adakah kwn yg egois...hee xpe tu cetusan rasa kita tp bkn secara terang-terangan...:)

the malay male said...

Putus cinta kee

Shiyda Aqma said...

jiwang ! :D

CekbOlat-bOlat said...

kawan tu prmpuan ke klau prempuan syglah klau terptus pershabatn tu :'(

cweet pinky said...

wah3 , jiwang nampak :P

reply dari entry CP :

hehehe , takde maen dah ulat2 nih , dah wujd rase geli dalam jiwakuh , hahahaha !

komen pown gaya jiwang nih :P

Qu azniza ;) said...

redha je la kalo dah takdir

syiela said...

jika perpisahan adalah jalan terakhir yg terbaik teruskan

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh jiwang...

potia casadelarossa said...

tak mau luah apa-apa... cuma nak bgtau... potia dah jatuh cinta dgn tuan blog ni... eh!! silap.. dah jatuh cinta dgn blog ni... kaguun ada wanita yg blognya cantik lawa sejuk mata memandang... terdetik dihati... wah cantiknya blog ni...klu ada anugerah blog tercantik potia sanggup AFUNDI blog ni... perghhhh kagum beb dgn blog ni cantik kemas jek... tak semua org blh buat blog senatik blog ni....

HafRizah@Dátiles.Dulces said...

wah2 entry jiwang memalam.. :) hehhee jika perpisahan lebih baik dlm persahabtan maka, lakukanlah sebab kalau dia yg terbaik untuk kita tak kire ape pun, kalau perpisahan berlaku, akan kembali terjalin semula....

Nurlyla said...

sahabat kena jaga tau.. :)

faiq said...

hehe..aku rase nk ade awek 52 orang la.. :)

boni kacak said...

siapa dia tu hana? andai ada apa2, kenapa tak pernah luahkan kat saya?

Lyaa Suriany said...

dlam mksud nya.
kdg kdg jiwang ni blh tng kan prasaan
ye dok
hehe

KY said...

kalau sudah bukan milik kita, lepaskan sajakan? hiihi

Miss Zahirah said...

adkh ini luahan prsaan? hihihi
sabar yerr

luqman zakaria said...

witwit..jiwang jer kn!

محمد رازيق said...

barangkali pemergian itu bisa menjadikan keadaan itu lebih baik.

onie said...

lelehhhhhh :D

Wan Afzan said...

hahaha.. tangkap jiwang jap..

Kesuma Angsana said...

amboi luahan rasa ke tu

♥ sitifarhana ♥ said...

kenapa ni dear? be strong key :)

Mimie said...

tangkap jiwang ke tangkap cintan?hahaha

Nurrul said...

Be strong... ^^

ayut said...

rasa melepaskan perasaan..hihihi..biarkanlah terbang bebas...jgn pernah gundah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...