Kenduri lagi

Hari Ahad 12 Jun 2011, Ku bagun awal oo pukul 4.30 pagi..Pas ku mandi ku kejut Syifaa (Adik ) plak mandi..haaa Kul 5.30 kami keluar rumah. Kami pun naik kereta p Shah Alam ada kenduri kat sana.hehe

P satu family le.. Kenduri ayah sedara. Anak dia kawin (sepupu).. Kenduri wat kat dewan biasalah orang berada Bukan berada apa..Anak engineer TBN kawin plak ngan engineer gak.duit berkepok le...

Kat Hentian sebelah..Relax2 dulu.. Penat weh dari Sungai Petani Kedah ke Shah Alam Selangor ( Macam ku yang bawa kereta). Bertolak dr rumah pukul 5sengah sampai Shah Alam kul 10. Pas2 p rumah sepupu (Anak Mak Teh / Anak kakak abah). Pas2 kul 11sengah konvoi sekali p dewan apatah nama pelik2 skit bunyinya..

Sebelum makan. Sempat snap gambar nie.. Tempat makan pengantin..mmg cantik

Jom makan.. kat meja makan da bunga2.. Ku ingat bunga palsu rupa2nya bunga hidup.fuh kiranya setiap meja makan da bunga hidup..Pas2 tuu baru ku perasan kat pintu gerbang, meja makan pengantin, hiasan kat pintu n laluan red carpet da bunga gak.. Mesti bungga hidup gak tuu sepesen jee ngan bunga kat meja makan.. Banyak gak bunga hidup..Barpa la agaknya harga sekuntum bunga ek.. Klu bunga ros RM1.50 sekuntum.. Klu bunga nie (bunga purple bunga daisy kowt, bunga pink bunga rose, bunga putih n daun2 lagi ) ???

Klu boleh ku nak bawa balik bunga niee sakli nagn pasu2 skali..Tapi kawal2


Air puple tuu.. Nak gak air tuu ikut tema..
Ku cepat2 makan nak snap gambar plak pasnie..



Makan pencuci mulut plak..sambil tunggu pengantin

Lepas makan jaa (orang xramai lagi) tangan ku secara sengaja menyentuh bunga kat laluan red carpet..Mmg bunga betul.hehehe. Ku mmg xleh tengok benda yang cantik2 mesti nak pegang

Pengantin dah sampai

Yang lelaki tuu anak bapa saudara
Gambr blur .. sebenarnya ku nak cepat2 cz malu time snap gambar nie .. Ku sorang ja jalan kat red carpet mmg nampak sangat.. Cam semua orang kat dewan tuu pandang ku jee.huhhu

Angan-angan : Teringin nak wat majlis kawin nanti dekat dewan.. Xkisah la dewan apa pun. Tapi disebabkan ku nie guru di masa akan datang.. Pa kata ku wat kat dewan sekolah je..hehe dewan gak tuu.. Walupun ku suka hijau, Tema majlis nnt ku nak warna putih . Pas2 ada flower girl (budak2 prasekolah ).hehe Pas2 da kompang n silat (budak2 sekolah). Hehehe best x best 2.. Kalu da yang nak sponser kek ke pun boleh..

5 orang dah komen :

kiwi said...

tuan punya belog yang mana satu? nak kenal jugak :P

Onitsuka_hana said...

Baju kurung pink..hehe Kiwi xletak pic kan dalam blog?

kiwi said...

aah, tak letak. ade sekali je itu pun untuk contest. malulah ><

NOOR FATIN said...

cantiknyaaaaaaaa meja pengantin tu! pehh. haha. suka2. air pun kaler ungu. hehe

Onitsuka_hana said...

kiwi : Hana pun da gak malu2 nak letak gambar tapi dengan gambar la dapat menceritakan segalanya..hehe

Noot Fatin : Xpe2 nnt time Fatin kawin, hias meja lagi cantik berbanding dalam gambar tuu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...