Kisah : Daging

Suatu pagi datanglah seorang penjual daging ke sebuah taman di Bandar Klang.

"Dagiiiiing! Dagiiiiiiiiiinnngg !!!" jeritnya.


Manakala di sebuah rumah, Abu, seorang pekerja kilang baru sahaja habis kerja dan hendak tidur terdengar jeritan si penjual daging yang menyakitkan telinga itu.

Abu: "Hoi Penjual daging! Engko nie takde hati perut ke hah....!!!???"

Penjual daging : "Maaf encik kebetulan hari nie hati, perut sume dah dijual, tinggal daging jer..."

Hahaha..penjual daging tuu xpaham soalan kali. Korang paham tak hati perut yang diperkatakan oleh Abu tersebut??

2 orang dah komen :

cik husna said...

haha...lawak33...bako je penjual daging tu...lalala

Ila said...

hahaha..dia tak paham org tu nak tidur agaknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...