Sekali teringat la plak

Tiba-tiba teringat kawan-kawan se dorm kat Sekolah Menengah Teknik Seberang Prai (Sekarang Kolej Matrikulasi Teknikal). Ku belajar kat ctu 2tahun. Kemudian, 2tahun lepas tuu Sekolah Menengah Teknik Seberang Prai di naikkan taraf.

Memang klu kat asrama kita lebih rapat ngan kawan se dorm kan..Klu kawan kelas rapat sekadar kelas ja lah.. Klu kawan se dorm sampai makan kat dewan makan lepas habis kelas pun tunggu diorang yang xhabis kelas lagi.Nak makan skali la katakan. Yang paling xtahannya tunggu ramai2 bg cukup 14orang (1 Dorm) kat satu2 tempat ( ruang terbuka) pas2 jalan skali p dewan makan..Memang best kan..

Time sambut malam merdeka dengan Rumate

Merdekaaa

Selepas senam robik

Lepas makan

Nie suma kawan2 sebilik F4. Masa nie kami form 4..Naik Form 5 bilik dah asing.semua berpecah. Xda seorang pun yang satu bilik. Tapi makan kat dewan makan mesti skali..hehe yang bestnya time sahur. Ku nak ajak kawan ku Awin Dorm dia aras bawah dorm ku.. Kira paling dekat la ngan dorm ku berbading kawan2 yang lain. Nak p dewan makan nie..ku pun kejut Awin untuk bangun sahur. Dah Awin suruh.. Time tuu kan ku mesti terpikir.. yang xmau p sahur tuu masti marah giler kat ku.gangu diorang tido..sah2 orang yang dekat ngan pintu kena buka pintu. Biarlah..Dah Awin yang suruh

Time cuti Jumaat Sabtu mesti pakai baju yang sama warna..hehe


Ku yang tengah2 pakai baju kurung biru.. Ku mmg suka lain dari yang laian..haha bukan lah..ku suka pakai tudung hitam daripada tudung putih. Awin??Ujung skali sebelah kiri

Lama sudah xjumpa korang.. Last jumpa time kenduri kawin Hamizah Atikah a.k.a Amy 2 tahun yang lepas..Dah da baby pun Amy sekarang.hehe


Bawah nie kenduri tahun lepas..Kenduri kawin kawan ku Nurlina Atikah a.k.a Ieka. Ku x p masa nie sa sebab2 tertentu.. Lagipun 2 3 orang ja kawanku yang dorm F4 datang.. Apa2 pun mmg meriah time nie sebab dua2 pengantin nie kawan ku, satu sekolah lagi..


Nak tengok gambar Diorang klik SINI k.Tengok la..mmg gah diorang buar kenduri

Ku sentiasa ingan korang.. Harap korang ingat ku jugak

4 orang dah komen :

ZORA said...

kenangan mnis memang susah nk lupakan..:P

NOOR FATIN said...

ramai kawan sekolah saya dah kawin. saya je belum. hehe dlu saya xdok asrama pn. skolah biasa je..

Onitsuka_hana said...

Zora : mmg susah nak lupa

Nor Fatin : Enjoy dulu baru kawin.hehe

Cheida_Mymee said...

hahah betul.. ari minggu baju kena sama warna..
lepas tu plak port wajib begamba tepi tangga..
alahai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...