Personaliti Individu yang Gemar Warna Biru

Biru ialah warna yang merujuk kepada ketenangan dan kesempurnaan. Melihat warna biru boleh memberi kesan tenang kepada tekanan darah, denyut nadi dan pernafasan

Biru tua
Individu yang gemar warna biru tua dikatakan mempunyai sifat perasa yang agak kuat . Pun begitu individu ini sentiasa tenang, bijak dan tidak mudah tersinggung

Contoh sifat perasa : Ali berasa dia akan menang dalam pertandingan itu

Biru muda
Individu yang dikatakan gemar warna biru muda di katakann mempunyai sifat yang lebih keras berbanding perminat warna biru tua .Mereka bersifat keras kepala, suka bangga diri tetapi mereka berpendirian tetap.

7 orang dah komen :

Nurul Jannah said...

mak saya suke warne biru muda :)

nurfatiha blacky said...

biru cool je :)

akmaL said...

info menarik :)

ZORA said...

zora minat biru muda...patutlah zora ni keras..hehehe..:P

Onitsuka_hana said...

Ramai yang ska biru muda kan..hehe

abbey~ said...

aku suke biru tue~~ kaler2 yg gelap mmg feberet... tp, kadang2 biru mude cntek jugak~~ :p

Onitsuka_hana said...

hana suka yag muda2. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...