Praktikum 2 bulan

Duk saja2 tadi teringat plak pasal praktikum sem depan.. Dari sumber yang boleh dipercayai mengatakan praktikum start 3hb July 2011..Awal betol..tapi ok gak sebelum raya. Pas raya xyah nak pikir dah psal praktikum. Tapi kena pikir Xsignment plak..huhu dah la sem depan masa singkat.. mesti terkejar2.. dapat berblogging kali..

Praktikum sem depan kat sekolah yang sama.. Ringan skit la tugasan nnt. Xyah la nak wat ujian diagnosis n cari maklumat sekolah dah..Sebab suma tuu dah ada.. Cikgu2 dan murid2 semua dah kenal..Dah bleh tau dah perangai murid mcm mana

Terlintas plak pasal alaun semester depan.. Alaun masuk pertegahan bulan 7 kalu xda apa2 masalah la.. Camna la nak lalui hari2 praktikum tanpa alaun. Harap2 duit yang ada cukup untuk praktikum nanti..

Ku bersyukur sangat alat n bahan praktikum sem lepas masih ada klik sini. Boleh di guna pakai lagi xpun bleh penambahbaikan.. Memang xdapat di nafikan keperluan praktikum mesti banyak menghabiskan duit.. Tapi xkisah la. Lagipun ada bahan n alat praktikum sem lepas belum dipakai lagi n yang lebih pun ada.

Yang menjadi masalahnya time subjek PJ.. Agak2 alat apa nak kena pakai..Buku teks mengikut tahun mesti wajib ada. Duit oh duit.. Tapi yang bestnya xyah pakai baju kurung.. Bleh pakai t-shirt..hehe senang nak naik moto.

Praktikum kali nie sebulan daripada 2 bulan tersebut adalah bulan puasa..huhu naik moto laa redah panas..Mencabar tuu

Ok cHaOw cHiN cHaY


7 orang dah komen :

syrupmasin said...

good luck :)

dwaty said...

selamat ber praktikum..hehehhe

Dayana AZ said...

good luck kayh ! :D

Ila said...

selamat ber patrikum....walaupun tak faham apa patrikum tu...hehehe

KinosKoko said...

waaaa...nana neves nak praktikum...huuuu

Onitsuka_hana said...

Terima kasih semua..Terharu betol

NOOR FATIN said...

selamat berpraktikum ye. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...