Selamat Tinggal

Sedihnya esk dah nak balik Kelantan..2bulan lepas tuu cuti..hehe

Cuti sokmo


Bye teman2 ku..

Cam kembar kan.. Yang dalam umah tuu si abang, Che Ah . Kat karpet tuu Si Adik

Yang putih keoren-orena tuu adik bongsu

Ibu, Si Puteh.. Slalu marah anak2 dia..huhu

Ku akan sentiasa ingat cara korang

TIDO

hehehe

Kesian Si adik kena himpit dengan Si abang yang gemuk

Hehehe. Tempat tidur favroute diorang

Tempat cmnie pun boleh tidur.. Patut la ku bagun pagi2 tengok speaker jatuh .



Laptop jadi tempat sandar plak

Si Puteh tidur bawah kerusi, Sebagai ibu kepada 3 anak, dia bg peluang kat anak2 tidut kat dalam plastik tu.. Nanti2 dia plak ambik turn..


Haaa kan dah cakap.. Si Puteh plak ambik turn

SI Puteh nie garang kat anak2 dia, Anak dia nak tido sakli kat situ dia marah..Tuu yang anak dia xberani nak join skali

Teringat Praktikum la pulak

17 orang dah komen :

cik pha said...

comelnyoo kucinngg gebu2 blako

Asmadi Abu Bakar said...

nak sekor.. :)

nurfatiha blacky said...

amboiii. cantiknye kucing. eeiii geram tgk. hehe

Onitsuka_hana said...

Cik pha : Tengok ibu yg menggandungkan anak pun gebu2..hehe

Asmadi : Tok leh le..

nurfatiha : cantik..kucing biasa2 ja..Kucing fatiha comel gak

kiwi said...

comeynye kucing2 tu! :))

saya_arief said...

kelate beh boh..
hahaha.
;D

ZORA said...

wahhh...geram lak tgok kucing2 hana ni...cmel wooo...:)

Nur Afie said...

alalalala . . comelnya kucingkucing tu . .

Onitsuka_hana said...

geram2 nak gengam kucing tuu kuat2.. Comel laa dah duk umah ja.. petang kuar jalan 5 min pas2 lari masuk umah dah..pa jenis kucing da

akmaL said...

laa..diorang suka tido lam plastik ke? haha

Onitsuka_hana said...

akmal : a'a dalam plastik.hehehe suka ngan plastik

Onitsuka_hana said...

akmal : a'a dalam plastik.hehehe suka ngan plastik

nana fazlina said...

pinjam boleh :)

Onitsuka_hana said...

nana : pinjam?? ermm kena pk dulu niee.hehe

M O Y M O Y said...

macam kucing lame sy..tp skg da xde :(

Liza Masliza . masz . said...

nak curik sekor lah :) hahaha . aiyokkkk ! :)

Onitsuka_hana said...

uik, xleh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...