Waktu Petang

Slalunya waktu petang dalam kul 6 lebih ku tengok tv.tah ceta pa ku tengok pun xtau. Xpun bawa C Comel Kucing2 ku jalan2 kat luar.. Tapi Petang nie ku wat xtvt yang dapat mengembangkan bakat dalam diri ku iaitu mewarna.. Haaa korang xtau ku dari dulu suka seni..susah tu memang susah tapi kalau dah biasa senang jee..Lagipun ku ambik subjek Pendidikan Seni Visual kat tempat ku belajar skrang nie..

Best Oooo...


So ni la lukisan yang dihasilkan oleh adik ku Syifaa. Dia pun mmg ambik seni. Fuh lagi cekap dia dari ku..Tah la tba2 dia nak lukis.. Tanpa sengan silu ku pun ter'join' sekali. hehehe Yang xbestnya time dia lukis xteringat nak snap gambar.

Time nie ja ku teringat nak snap gambar


Hahaha dah nak dekat habis warna baru nak snap gambar.. Nie Syifa yang warna..yang bawah nie plak..ku yang warna.cun x?? Bleh la dari xda kan kan..

Erk, warna hijau la plak..hehe biasalah minat sangat warna hijau..cendawan beracun tuu..

Punya kusyuk ku nak wat rumput kat lukisan tuu tiba2 da makluk nie..

KACAU

Dah tau time nie kena bawa dia jalan2 kowt..hehehe ku xbawa pun.. 2 yang menganas cm2. Nak juga menyebuk kat c2.


Terpaksa lah ku jaga C Comel semantara Syifa siapkan bahagian warna dia..Ku warna satu cendawan n wat rumput jah..hehehe Yang lain2 Syifaa warna..

Last touch-up.. cayok cayok dah akhirnya





Jadi apalah pendapat korang?? ok x??

2 orang dah komen :

apik pehe said...

hahaha..kucen nk masok blog jugak tuh

ANNA MARIANA said...

wow, cantik sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...