KAMI dah besar...


Hana menempatkan anak-anak kucing ni di bilik belakang.  
Halakan cursor ke gambar untuk tumbesaran

      
         

Sebelum ni Hana letak dalam raga.Tapi anak-anak dia suka bergerak jadi Hana lepaskan anak dia macam tu. Si ibu ni pantang anak dia bergerak jauh sikit. mesti dia gigit anak dia letak kat tempat asal

      
         
Hana dapat agak si ibu ni jelous sebab Hana snap gambar anak-anak dia. Maklumlah sebelum-sebelum ni Hana asyik snap gambar dia ja.. Bila dia dah ada anak, anak dia pula yang jadi model.hahaha 

      
         

Anak-anak di kawal ketat oleh si ibu. Raga merah ni la hana letak anak-anak dia.

      
         
Kalau anak-anak dia buas atau merayau macam ni mesti si ibu jadi menara kawalan. Senang nah perhati sekeliling


42 orang dah komen :

Idati Malek said...

hahahaha...comelnya...siap naik atasmeja lagi nak perhatikan anak2 dye

Ayie Abas said...

salam hana :)

tahniah entry terbaikkkk...ayie syg entry hana nih :)

dapat bertahan lama ker ibu kucing dgn anak2nya tu kat bawah meja?

kucing selalu bawak pindah anak2 nya merata2 kadang2 kat bawah katil laa...bawak panjat atas bumbung pun ada...masa tu yg leceh...

hana..ayie dah Halakan cursor pun..pic x besar mana punnn...hahaha :P

✿A I N A A✿ said...

hahahaha lawak la.. comel je.. memang kena dengan gaya2 kucing tu.. ibu yg prihatin.. yawwwww

syiela said...

hehehhe.. ibu kat menara kawalan ye

Nadratul Syazwana said...

Hehehe, rumah nad pun banyak kucing ;)

cikeyrah said...

gelak baca dialog2 kucing nie hehehe

Salbiah Mohd said...

haha..comel comel smuanyaa...heee

aQu Mad said...

haha.. lucu bangat haha

sal ya said...

comel betul kucing2 ni.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

byknya meow meow.... haaaaa

Dianaa said...

comeyyyy :D

Nick Nashram said...

ibu kucing sensitif betol..kalo kat umah tu sentuh je anak dia esok dia bwk p pindah tmpat lain da..huhu

Remy hazza said...

susah huga kalau anak2 dah besar nanti....buas....he3

nurulakmal said...

heks3..cute,,

ANNA MARIANA said...

hahahhaha... terbaik la dialog ni..

CaDLyNN said...

comei2..

Miss Zahirah said...

comel kucing anna.. nak sekor.. hehehe

Chekgu Anitt said...

hehe..comeinye..
ibu kucing mmg pnyayang
kalah sesetgh manusia..

MaYa MustWany said...

comelnya..
bila la family bagi green light dapat bela kucing ni..

afzalsukasuki said...

abang ada gak sekor.Nama boboy.dia darjah dua Kenanga ngeh3

Nick Irfan said...

comel2 smua... geram tgk...

محمد رازيق said...

wah comelnya. terbaik entri. mak kucing tu sgt2 jaga anaknya.

boni kacak said...

sama comel macam hana..hehehehehe..

Warna Warni Kehidupan said...

wah.. suka la miaw2 tu sume..ada rumah sendiri.. comel je

LiLy @ MaMaQiStInA said...

comei² jer semuanye...^^

miz ruha said...

comelnya che ah bersama anak-anak... ^_^
lucu aje tengok telatah mereka... :D

Donny Ien said...

comel kucing awak =D

RedRose said...

holoh comeynya. pandai pulak tu sis ni buat dialog. really missed my late cat named TUNING. sampai la ni xde pengganti. T__T

Fiza Rahman said...

Comelnya. Geram tengok kucing² tu. Mak kucing pon tau jeles yer. Tu lah, asyik amik gambo anak jer kan, mak pon nak juga...hehehe...

jaakechik said...

comel2nya kucing tu...suka tgk..hana ni mmg pecinta kucing sejati laa..

Kakzakie said...

Hana macam faham pulak apa yg mereka kecohkan ye...

tyra lee said...

hana,
http://www.tyralee.my/2013/01/top-commentor-bertuah-adalah.html

Nurul Faiz said...

banyaknya kucing hana :)

are_lin@yu said...

alahai comelnya ..grm tgk..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ohoooiiiii comel sungguh.....

gdsbnga said...

omomomo omeyyynyeee kucing hana !
anak kucing kite yg baru ni semua dh makin gumukkk . hikhik

Masnady said...

iihhh lucu banget tu yang masih kecil sob...? pecinta kucing juga ya sob, wah kalau gitu kita sama sob.. saya juga pecinta kucing

Masnady said...

iihhh lucu banget tu yang masih kecil sob...? pecinta kucing juga ya sob, wah kalau gitu kita sama sob.. saya juga pecinta kucing

cweet pinky said...

hahahaha ! comel ! CP suke kucing ! :D

Shiyda Aqma said...

haha , suka ngn kucing !! :P

nik ros said...

comel jea. lagi2 yg duk dalam bakul tu..hehe

Mar Haini Abdul Rahim said...

haha lawak lah dialog diorng..comel3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...