Sebuah Pertemuan Singkat


Thanks for the wonderful smile
Thanks for every moment that cherished me
 hope that you will succeed in your life 
Sorry, that I took your picture without permission 
So, I'm giving back to you
Continue your focus on your SPM
And I will continue keeping my eyes of you
and wish that you will get straight 10 A's
Just keep on smiling
THANKS FOR EVERYTHING !!!
                                                                                                                                     16 / 3 / 2006 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Dia milik insan yang mendamba
Kebahagiaan
Sebelum kesudahannya tercapai
Impian murni
Kekasih hati cinta yang diredhai
Ucapkanlah kalimah yang ku rindui
"Semoga Berjaya dalam SPM 06 dan dapat 10A1
                                                                                                                                            2006
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Special coklat for you
                                                                                                                                            2006
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4 KM 5
5.30 ptg di koperasi
Maaf masih tercari-cari
Belum ku temui
                                                                                                                                       12 / 4 / 2006
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ikhlaslah menjadi diri sendiri
agar hidup penuh dengan ketenangan dan keamanan
Hope we can still be frenz, right?

                                                                                                                                        9 / 5 / 2005
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

PROGRESS @ UPM
                                                                                                                                       11 / 5 / 2005

   P/s : Kenapa pertemuan yang singkat lebih berharga dan sentiasa diingati ?


17 orang dah komen :

baby comel said...

sebab ianya kenangan yg terindah.. dan sgt terkesan kat hati, moga ada jodoh bertemu kembali

Aishah Jahirah said...

mgkn pertemuan tu terlalu sngkt,xbanyak bicara so jd lebih dihargai..hee kot je la...uiks kenangan ke ni.

aQu Mad said...

@baby comel
betol , hehe

MaYa MustWany said...

jgn lost contact..keep in touch ngan dia..

Cikgu Ma said...

sapa tu?

gdsbnga said...

ade pape yang kite ketinggalan keee ? hihi ekhems

mecha_praline said...

ada jugak kes macam ni. biasanya pertemuan ni tak terancang pun. :|

cweet pinky said...

ek , adekah ini entry kejiwangan or lebih kepada persahabatan ?? hehehe ~

Sigaret Perisa Kafein said...

aku seperti menyusuri satu 'memory lane' yang ditulis dengan baik sekali. *senyum*

-AsaSiaga-

Ayie Abas said...

salam hana hadi :)

memori tahun 2005-2006 ker tu?...boleh tahan dah lama...kuat ingatan hana kn...:)

nik ros said...

sebab pertemuan dengan yg istimewa kat hati kita.sebab tu akan di ingati.

Fiza Rahman said...

Masih kekal dlm ingatan yer even dah lama. MEsti ianya peristiwa yg sgt manis utk dikenang sampai bila2 kan.

Qu azniza ;) said...

kenangan,, yg terindah ke ni

boni kacak said...

kenapa tak berusaha mengekalkan pertemuan tu hana? kekalkan sesebuah perhubungan.. kerana kita akan merasai kebahagiaan itu...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

terkadang pertemuan yg singkat itu pertemuan yg indah.. sbb tu tetap diingati wlpun ianya singkat...

Remy hazza said...

lumrah...pertemuan yg singkat.....kekadang terjadi dgn indah dan sukar dilupakan.... apatah lagi kalau pertemuan itu lebih lama....

Mimi Azirah said...

wlupun sigkat tetap bermakna kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...