#1 Sesi Monolog - Pukul Aku,Tamparlah aku..Aku tak kisah

Sesi monolong..luahan perasaan untuk diri sendiri  

Kalau kau tak puas hati atau marah kat aku, kau tamparlah aku.. kau pukullah aku. aku tak kisah. Sebab itu hanya meninggalkan kesan yang sedikit demi sedikit akan hilang

Aku nak kau tahu, aku tak nak kau tengking-tengking aku, cakap kasar dengan aku, perli-perli kasar sampai menusuk hati aku. Itu sebenarnya lagi sakit berbanding kau tampar dan pukul aku. Sakit sangat bila kau buat kat aku macam tu, aku nak kau pukul aku sekarang daripada kau tengking-tengking aku !!!

Kau tengking-tengking, cakap kasar dengan aku akan aku ingat sampai bila-bila sebab melibatkan hati dan perasaan aku kau tau tak. Aku pernah marah kau tak? ada kan.. aku marah kau sebab kau tengking-tengking aku... Macam mana aku marah kau? aku tak tengking-tengking kau tapi aku pukul-pukul benda yang berada di sekeliling aku sebab aku tak tahan dengan kau yang suka tengking-tengking aku.. Kalau aku sakit hati, aku diam ja kan. Ada kau tahu aku sakit hati, ada aku tengking kau sebab aku sakit hati kat kau... takda pun..

Jadi kalau kau marah aku, kau pukullah aku... aku tak kisah sedikit pun.


8 orang dah komen :

PORUMAN said...

tengah frust ni kan..

boni kacak said...

awak?? kenapa ni?? ada masalah apa2 ke?

zOeY zAu YaH said...

wow..monoloq kegeraman ni..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

1. terima kasih sudi singgah di santai leeza.
2. salam perkenalan...
3. awak ada masalah ker... relax k...

Ameer Hamzah said...

gaduh ngan BF ke

kechixx hussain said...

alololoooo...sedihnya dengar..happy happy k;)

Iffah Afeefah said...

kata2 itu ibarat pedang

skali tersalah perit menusuk kdang membunuh

Aishah Jahirah said...

sakit kat hati lagi pedih dr sakit kat luar yg nampak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...