Menang Review ???



Eh, Hana tak masuk mana-mana contest pun, tiba-tiba menang review dari blog biru DuniaShida.

KOMENTAR KE 10001 : Onitsukahana
Hadiah Review Blog dari shida

Ok. Bertuah juga blog ni kan..kan..

Sekarang masih blur dengan kemenangan tersebut. Hahaha Tapi tak kisah lah. hehehe

Rasa terkejut jugak sebab tak pernah pun blog hijau ni di review. Kiranya ni merupakan kali pertama blog hijau di review. Satu tepukan yang gemuruh untuk beliau : P

p/s : Agak-agak lepas ni ada tak yang nak review blog hijau ni :)


8 orang dah komen :

Tihara said...

congrats awak :)

boni kacak said...

sabar ye si gadis hijau.. blog awak dalam perancangan saya..hehehe :P

Sayidah Nafisah Ruslan said...

wah! tahniah.. lepas ni makin ramailah yang akan terjah blog ni :)

Shahril Nasir said...

hehe..bgozlah tu..rezeki mmg xdiduga..hehe..pap pap pap!! bnyi tepukan gemuruh..haha

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah rezeki,
hehe tahniah tau cik hijau :D

Kesudahan Blog Ceyana Hina Profesion Keguruan - ahsfantasy24.com

lynn kamarul said...

tahniah tu. rezeki blog hijau ni =)

ummu said...

Tahniah Hana.
rezki tu...

Isabel Diaz said...

tahniah awk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...