Sukarnya untuk berfikir !!!

Hati dah berkenan tapi dimata kita ada sedikit kekurangan. 
Kekurangan tu susah untuk diterima dan kadang-kadang terpaksa berfikir "nak ke tak". Kalau nak terpaksa berdepan dengan kekurangan tersebut. Kalau tak nak, sayangya..ingat senang nak dapat yang kita berkenan

Adakalanya 

Hati tak berkenan pun tapi dimata ia cukup perfect. 
Apa yang kita nak semua ada pada ia. Kenapa kita tak berkenan kan.. pelik juga. Apa lagi yang kita nak sebenarnya.

So mana satu pilihan korang


Melibatkan hati atau kesempurnaan di mata korang ???


5 orang dah komen :

Remy hazza said...

remy pilih ikut kata hati...... sebab apa2 yg melibatkan perjalanan.... ia akan memberi kesan yg panjang....

jika ada kekurangan...kita cuba atasi utk menutup kelemahan tu.....

Asrul "iLham" Sany said...

lebih menitik beratkan soal hati... soal mata itu hanya indah untuk seketika saja :D

cik bulan said...

yup setuju dgn atas ni. ikut hati lah. mata kalo perfect pon. xlama. sbb we suppose to macam rolling in the deep. ahahaha. =='' jadah aku mngarut. yg pasti dihati itu dekat. awrr.


maaf. aku tensyen nak balik kolej. bahahaha T^T

Pondok Usang said...

Istiqarah... =)

boni kacak said...

ikut kata hati... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...