Snowgurt ??? Macam Tutti Frutti je...


Baru buka di Pengkalan Chepa, Kelantan. Sekarang ni tengah promosi diskaun 30% selama sebulan. Takkan tak cuba kan. hehe


Hana pandang ja wallpaper dinding kedai ni, mata hana tertumpu pada buah epal hijau tu. Menyelerakan.. lama bebenor tak makan epal hijau.


Maaf baru teringat nak snap gambar.hehe

Sedap macam Tutti Frutti jugak. Hana bagi 4 bintang untuk Snowgurt :)

Pernah dengar pasal Frutti Frutti ? kalau belum, klik


12 orang dah komen :

Everything's Everythings said...

Tutti frutti pun tak pernah cuba lagi hak2 xD
tpi frutti tutti tu nmpk mcm lagi best je dari yg ni

lelamaisara said...

cuba jgn tak cuba....

Mrs Velentine said...

tak pena makan benda ni..hahaha...click nuffnang & hearbeat kamu

Nick Nashram said...

nak pegi rasa la kalo ade jual kat PC :)

Ayie Abas said...

selalu dengar yogurt jer..skrg snowgurt pun dah ada eh? nampak mcm sedap... :D

OnE_nIeZuKa said...

hai...

jemput ke my giveaway
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-mau-novel-dari-onenie.html

boni kacak said...

hehehe.. manis macam awak tak? :P

Aishah Jahirah said...

dah macam frutti trutti mmg sedap le....:)

Prettywrite said...

snowgurt ni bukak kat pc area mana hana?alamak nak cubaaa..

aisya said...

selalu g tutti frutti je sebab lagi dekat.. hehe..

syiela said...

kalau dis smpai 30% haruslah cubakan :)

iznawzi said...

sedapnya..tak dapat merasa lagi..bolhe tolong beli kan?heehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...