Saya join GA 2012 Nurul Yui

Lama sudah tak join Contest dan Giveaway.. Dan sekarang Hana telah men'join'kan diri dalam Giveaway ni 

Syarat-syarat yang wajib dipatuhi :
1) Buat entry dengan tajuk " Saya join GA 2012 Nurul Yui "
-DONE-

2) Jangan lupa letakkan banner kat atas dan linkkan
dalam entry tersebut
-DONE-

3) Boleh gunakan blog personal atau blog join sana sini
BLOG PERSONAL
-DONE-

4) Tinggalkan link entry tersebut pada komen entry ini
{ link blog sahaja TIDAK diterima }
-DONE-

5) Lengkapkan ayat ini dalam entry anda
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana ___________
{ perlu lebih dari 10 patah perkataan }

 Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana tarikh tutup GA "Saya join GA 2012 Nurul Yui" adalah sama dengan tarikh Birthday Hana. Diharap salah satu hadiah-hadiah tersebut manjadi hadiah Birthday Hana :)
-DONE- 

9 orang dah komen :

insan_marhaen said...

selamat berGA hana..moga bertuah di hari lahir...

Cik Pena said...

GOod luck hana ^^....wah nak sambut besday da ek...hehhe

tirahzairi said...

all da best dear :)

Unknown said...

semoga bertuah nanti.......amin

izwan said...

good luck...

nuyui a.k.a miss YUI said...

lgkp! tq dear sudi join..wah.yui wish awal ea, happy birthday =)

Unknown said...

singgah dan follow.. #968
dari segmen yg same..

http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

round ke 2 =)

Health and Wellness Blog India said...

That was a VERY interesting one! Seriously interesting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...