12 Cara Tidur Melambangkan Personaliti Kucing


Korang ingat 10 CARA TIDUR YANG MELAMBANGKAN PERSONALITI SESEORANG je ke yang ada, kucing pun ada personaliti jugak tau.. Jom tengok apa personaliti kucing korang...

Mempunyai sikap yang malas. Makan tidur makan tidur je kerja dia. Suka bergantung/bersandar pada orang. Gayanya pun dah tahu pemalas.
.
Mempunyai seni mempertahankan diri. Jangan menghampirinya kerana bila-bila masa saja kakinya akan tendang korang. Kucing ni tengok korang pelik je itu bermakna dia sudah bersedia untuk serang korang

Kaki online. Ikut peragai tuannya yang suka online. Sampaikan tidur dan makan pun di depan laptop/pc. Faktor keturunan juga.

Penyamaran yang baik. Elak daripada musuh dan juga bijak dalam menangkap musuh seperti burung, lipas, rama-rama dan sebagainya. Bercita-cita menjadi penyiasat/detektif yang profesional.

Pemalu. Sesuailah dengan simpulan bahasa "malu-malu kucing"

Anak derhaka. Ada ke patut ibu di bawah kaki anak.

 Anak mak. Macam anak manja juga la.Sentiasa berada di sisi dengan ibunya. Sanggup berkorban apa saja untuk ibunya seperti gambar di atas

Bercita- cita nak jadi Superman. Kuat berangan ni. Sampai terbawa-bawa dalam tidur. Jaga-jaga la kucing korang. Jangan ada yang terjun bangunan

Kebebasan. Walaupun kucing ini sukakan kebebasan tapi sebenarnya ia enjoy dan selesa berada di rumah. Boleh buat apa saja yang ia suka. Itu lah maksud kebebasan menurut kucing (macam tahu-tahu je)

 Penakut. Takut untuk berhadapan dengan sesuatu perkara. Dapat tutup muka pun jadilah.

Terasa dipinggirkan. Ini berpunca daripada korang sendiri. Kenapa nak pelihara kucing banyak-banyak kan dah jadi macam ni. Tidur pun merempat tak kisah panas sekali pun. Tak join makan dan bermain dengan kucing-kucing yang lain. Merajuklah katakan..


 
Bercita-cita tinggi. Kucing korang ni tak nak sebarang gangguan untuk ia mencapai cita-citanya. 

P/s : Rekaan semata-mata. Just for fun ok :)

44 orang dah komen :

Remy hazza said...

comel2 semuanya......

aming story said...

haha..kucing main game mcm hebat jgk..hmmm..abis tu hana aktif ape? haha

✿Lady Ainaa✿ said...

kucing tu ckp "Aikk kat mana mana aku tidur, dia ni nak snap gambar ke??".. hahahahahah cute sgt2 ur kitty cat.. >.<

baby comel said...

hahaha, macam2 gaya kucin ni kan..
tapi saya takut kucin smpai skg ni =)

puteri kasih said...

macam-macam gaya kan bila diorang tidur..sangat comel. Puteri suka sakat kucing bila diorang tengah tidur...hehe

Ammelia Yusoff said...

kucing sendiri ke? comel

PORUMAN said...

pandai la pula kucing tu main laptop..

Situs Informasi said...

Maaf jika koment saya OOT,Saya hanya ingin mengajak sobat semua ke blog ane.

#Salam Blogger

Cikgu Ma said...

saya sekarang kena tdo melentang..x leh mengiring sebab lenguh tangan...

nik ros said...

mcm2 gaya dah ni ha..comel

dya bunga said...

xsangka kucing pun ada..haha

hnahdy said...

@aming story hana tido :)

hnahdy said...

@✿Lady Ainaa✿ hahaha itu betul

hnahdy said...

@baby comel anak kucing pun takut?

hnahdy said...

@Ammelia Yusoff a'a kucing sendiri :)

hnahdy said...

@PORUMAN tuan dia ajar :)

C'Jai said...

yeeeeeeay..akak suka cerita pasai kucing ni..:)

cerita best said...

wahhh comel nya...kucing sendiri ke

MAY said...

WAH..KUCING PUN ADE IMPIAN YE... =)

Aishah Jahirah said...

rekaan....tapi bila baca rasa macam ada kebenarannya...hehee omey diaorg ni..

CikNana said...

comel bahhhhh dorg tidur.hehe

Miss Zahirah said...

sma mcm kucing2 kta jgk..
suka tido cm dlm sume2 gmbr ni.. ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Macam ni yea.. Kucing yang n3 sebelum ni tido yang mana satu yea ;-)

cweet pinky said...

hahaha , sangat suka ngn kucing :D

Syaifuddin Alias said...

comelnya...geram pulak rasanya

Kesuma Angsana said...

comey jugaklah untuk orgyg penakut kucing mcm KA ni!

krole said...

yg kaki on9 tu yg tak tahan tu..hahaha!!!

Myra Jay said...

Alahai comelnyer....
Macam2 gaya ada :D

Edy Fee said...

bnhyaknye kucing2..ish kos mkanan sebulan bape la tu

hnahdy said...

@cerita best a'a kucing sendiri :)

hnahdy said...

@MAY ada je.hikhik

hnahdy said...

@Edy Fee em.. 2 kilo ikan seminggu. kalau diorang xmakan ikan ada stok friskies.. berlagak kucing zaman skrang.. ikut mood nak makan

jaakechik said...

hana pencita kucing yer? jaa pulak x minat sgt... tapi kat atas tu sume kucing hana ke? cantikk sungguh!

hnahdy said...

@jaakechik a'a kucing hana. ibunya yang putih tu. yang lain2 anaknya :)

♥ sitifarhana ♥ said...

hahaha..comelnyee..mcm2 aksi...hikk

Syukri Mohtar said...

cute kucing ni :)

Fariz Reza [FR] said...

assalam , blog hnahdy ringanla ..

80 kb je.....

erm kalo mintak jual kucing nih nak bagi tak ??

(^_^)

Fariz Reza [FR] said...

bila masuk blog ni mesti teringat lagu zainal abidin - hijau


oooo...... ku lihat hijau.........

Mieya Atiera said...

Ada 2-3 cara yang sesuai dengan Mieya. hihi :)

caliph shuriken said...

siyes hebat tu, kucen pun main games mario, hikk...

hnahdy said...

@caliph shuriken kucing zaman sekarang...

Shasha Yacob said...

hihi, semuanya pasal kucing, comel je.

Nora Karim said...

comeinya kucing2 tu... hihih

ELFarahin said...

Hahaa~! Ini lagi gila comel! Semua gebu-gebu je. huhuu... ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...