Wanita Ini Umur 44 Tahun Tapi Masih Kelihatan Seperti Umur 20 tahun


                                        
    













Masako Mizutani masih mempunyai wajah seperti gadis remaja padahal umurnya sudah mencapai 40 tahun.  Masako berasal dari Jepun dan dikenali sebagai “Japan’s Lady Of Eternal Youth” atau wanita Jepun yang memiliki kecantikan abadi. Ketika ini usianya sudah 44 tahun  tetapi masih mempunyai wajah seperti gadis remaja 20-an.

Masako Mizutani dilahirkan pada tahun 1968 dan tinggal di Nagoya, telah dikurniakan 2 orang anak dan yang sulung berumur 21 tahun. Lebih mengkagumkan pada Masako adalah tidak nampak pun kerutan penuaan pada wajahnya.

Beberapa tips kecantikkan yang disebutkan oleh Masako adalah memperbanyakkan minum air putih yang berfungsi untuk membuang racun dalam badan, memakanan makanan yang mengandungi konsumsi sihat dan segar, buah-buahan dan sayur-sayuran yang segar serta menggunakan krim wajah yang mengandungi vitamin E. Jangan lupa untuk tidur yang cukup dan tidak merokok.

Masako memerlukan waktu selama 5 jam untuk merawat wajahnya, dengan membersihkan wajah, memakai toner, pelembab, sunblock dan krim Vitamin E dan kadang-kadang pergi ke facial saloon. Tidak ada yang pelik dan aneh yang dilakukan oleh Masako untuk merawat kecantikkan dan kesihatan dirinya. Semuanya seperti yang dilakukan wanita umunya. Sederhana kan?

Agak-agak DIA ni awet muda tak?

P/s : 5 jam untuk merawat wajah? tak sanggup. 5 jam tu boleh tidur, tengok tv, online dan lain-lain.hehe

 

6 orang dah komen :

dhiashahida said...

ehhhh...nmpak muda n comel la....:)

boni kacak said...

hahahah.. kalau 'DIA' tu memang sentiasa awet muda. mata beso! hahahaha

THE AUTHOR said...

5 jam....patutlah...

Nik said...

mcm tak caya jea.pttnya dia kena tunjuk gambar anak dia sekali..hehe

Zakiyatul said...

huhuhu..mesti kalau jalan anak beranak orang ingat anak die tu bf ataupun kawan..hahaha..follow my blog back>>>http://luahancinta-atul.blogspot.com/

Miss Volvo said...

i ada sorg kwn awet muda. sblm kite jd kwn rapat i igt kwn i 2 sebaya dgn i (20an) rupa2nya dah nk msk 40 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...