5 LARANGAN SEMASA TIDUR



JANGAN TIDUR MEMAKAI JAM TANGAN
Jam boleh menghasilkan radioaktif, walaupun hanya sedikit, tapi kalau terlalu lama memakainya boleh mendatangkan bahaya.

JANGAN TIDUR MEMAKAI COLI (buat perempuan)
- Para pengkaji di Amerika mengatakan bahawa memakai coli lebih 12 jam, boleh mengakibatkan kanser payudara.

JANGAN TIDUR MEMBAWA HANDPHONE
- Gelombang Medan magnet yang dihasilkan oleh alat elektronik ini, boleh merosakkan sistem syaraf kita

JANGAN TIDUR KETIKA MASIH MEMAKAI MAKE-UP
- Hal ini dapat menimbulkan masalah pada kulit, kerana kulit tidak dapat bernafas

JANGAN TIDUR DENGAN BINI ORANG (buat lelaki)
- Ini kerana anda mungkin akan tidur selamanya : P


13 orang dah komen :

Prettywrite said...

Wakaka..uit hana buat lawak eyh time2 nk tdo..hehe..

Cik Aish said...

jgn tdur ngn bini org? hahahaha adess..

Cik tikah said...

yang last sekali tuh setuju sgt! :p

Teenager Housemaid said...

haha...
betul3x...:)

FatinFirdaus said...

yg last skali tu mmg nk kena la kan.. haha

naiemah_ramli said...

tip last skali tu tak leh blah..hihihi..
tapi kalo dia salah bini,mcm mna lak? =.=" aik ada ke?hihihi

Onitsuka_hana said...

@naiemah_ramlihehe tido selama2nya :)

ZORA said...

selalu tido dengan handphone..bhya gle ni

snhz said...

erkk...
tiga teratas tuh sllu buat..

NOOR FATIN said...

tido dgn bini org, xcelik mata dah esoknya.. hehheeh

MaYa MustWany said...

hihihi..yang hp..err adoii tak leh jauh la..hihih

katak comel said...

setuju sgt..tp yg last skali tu sempoi gle..ahaha

ELFarahin said...

Hahaa...paling BEST yang last sekali. huhuu.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...