Anak Beranak Tidur Tak Ingat Dunia

Waaah tajuk entry xtahaan

Mula2 si ibu masuk bilik jilat-jilat bulu, ku layan blog time tu..Si ibu xpernah tido atas katil bilik ku sejak2 mengandung nie tiba-tiba boleh plak tido kat sini. Nasib tido bahagian atas da ruang untu ku tido nnt.

Alamak.. mai plak si anak lompat atas katil. Si anak x kisah sangat mmg slalu gak tido kat sini. Yang bestnya si anak terkejut tengok si ibu tido.Lama gak si anak duk diam situ..haha dengan selambernya si anak pun turut tertido berjauhan ngan ibunya..takut kena marah ngan ibu..Ibu garang giler tp time mood elok. jilat2 gak si anak tu.

Macam2 gaya tido ada.. Mula2 Si ibu xsedar anak tu tido dekat ngan dia.. Pas ja Si ibu sedar (rimas ngan si anak kowt) terus Si ibu bawa diri tidur atas bantal hujung dunia katil.

Agak xselesa tido di bantal Si ibu pun tido dengan si anak. Berpelukan lagi..Ada ka patut kepala ibu letak di atas kepala anak..haha xpa2 bukan kepala Si anak letak atas kepala Si ibu..hehe




Alamak terjaga sudah.. sowy la ganggu ambik gambar ja tadi..hehe
Gambar di atas adalah gambar hari pertama.

Kejadian tersebut berlaku selama 2 hari berturut-turut.

Hari ke 2 nie ja gambarnya.

















Xseakrab hari pertama :P


17 orang dah komen :

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

alala anak warna oren,mak warna putih...haha sama besar dah pulak tu...patut la mak marah besar2 nak tido bawah ketiak lagi...ngeh2

Prettywrite said...

apakah comel sgt ibu n anak ni hana?sama besar jer...hehe

Onitsuka_hana said...

@Aishah Jahirah(cik aisha) ikut bapak kowt warna oren..

Onitsuka_hana said...

@Prettywrite tomeey tapi ibu comey banyak.. np anak xikut ibu. anak kuat makan..ibu xhabis anak yang makan

MaYa MustWany said...

alahai sweetnya..

Muna rahimah said...

Comelnye !! nak culik boleh ? hehe :D

Ila said...

mula2 baca,pesallah jilat ni..rupanya kucing daaa...hehehe

deqla manjew said...

comelnye meow awak...

NOOR FATIN said...

tidoq pulak dah, cepuk kang. heheheheh geram tgk kucing tidoqqq

ZORA said...

cmeynyer mereka.....

shera haifa said...

wah syok tido.. ats katil tu..

NHY said...

geram. comel sgt.. sy ada 2 ekor kucing jgk.

syieda ;) said...

aw aw aw! comelnya! ^^,
geram nih. suka kucing!

Onitsuka_hana said...

@syieda ;) hehe kucing biasa ja..

syieda ;) said...

tak kesah. kucing biasa pun comey jugak :)
nanti syieda nak upload gambar kucing syieda pulak lak. hee~

Onitsuka_hana said...

@syieda ;) upload jgn xupload ..hana nak tengok nnt :)

ELFarahin said...

rasa nak nangis dah banyak baca entry pasal si comel ni. rasa rindu pada si comel farahin yang dah dekat 2 tahun mati. si comel yang warna cokelat tu sama rupa macam dia. :"(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...