Handset 24jam

Korang geram x? ka korong pun salah seorang yang xleh lepas handset dari tangan? Bawa2 la bersabar ye.handset xda kaki pun nak lari kalau korang lepas handset tu..

Kalu handset da kaki mcm nie xpa gak bleh ajak makan skali

Ku pun ada kawan mcm tu 24jam hanset je.. kawan ku tu kata kat orang lain boleh, tapi diri sendiri xperasan yang dia pun 2x5. Klu tegur kang terasa hati plak..biar jelah.. Ada ka patut duk kelam kabut nie dah lambat nak p kelas sempat lg ber'SMS'.Kalu benda penting pun cal je balik kan cepat. Nie x ber'SMS' je maklumat penting tu pun sampai lambat gak..kata penting.

Ku nie pun ber'SMS' gak tp bleh gak lepas handset tu. Kadang2 sampai xingat handset letak mana. P mana2 pun terlupa bawa handset. Tapi kan klu orang yang pegang hanset 24jam mesti xsenang duduk klu hanset tertinggal kat umah.huhu. Handset mahal kali.. 

Itu ok lagi xsenang duduk sebab hanset tertinggal kat umah.. Ada sesetengah masyarakat orang ber'SMS' time bawa motor or keta..Geram sangat2 macam nak ambik handset tu buang dalam longkang.. Daripada SMS baik call ja. Walaupun kena saman ngan polis. Nak saman ka nak accident? Napa accident? sebab kalau call pemandu akan tengok depan kalau SMS tengok screen handset kan..kan..

Kadang2 ku sebagai pembonceng geram tengok kawan ku ber'SMS'. Kalau dia sorang ja naik motor xpa..kang nnt jadi pa2 ku terlibat skali. Bukan mintak tapi cuba elakkan.. Ku nak tegur xberani dia suka berkecil hati..Kan berkecil hati tu kan satu dosa. Sabar je...

7 orang dah komen :

Syahbinar Shuib said...

betul tuu... sangat annoying tgk org yg 24 jam asyik dgn fon !

Teenager Housemaid said...

betul3x..
saya bukan org yg dgn ffon 24hrs..
rimas woo..huhu
kdg2 hp kat mane pun da tatau da..

diana said...

tak pandai taip sms..
baik call terus..

mungkin dia kembar hanset kot..
ekekekke

Prettywrite said...

macam tu lah bila kemaruk sms..hehe..tak mampu tegur doa jerlah bia kawan tu ubah sikap..jangan sampai menyusahkan kita sudah..

Onitsuka_hana said...

berdoa dan banyak2kan bersabar 2 je lah yang mampu

kotak bulat said...

yg sms masa bwk moto tu mmg hebat.hahaha

ahsfantasy24 said...

time bercinta tu laki sdg jdi pelakon
handalan, biasanya nampak lebih indah.
Lepas kahwin tu tah tahu la kan hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...