Selamat Pengantin Baru Sahabat Lama

Teringat zaman dulu2.. berbasikal pusing taman, main tiang2, men buaian dan panjat bukit. Tup..tup dia dah kawin.. rasa sedih n gembira tol.. Betol ke kawan ku Fazlinda kawin?..Iyee dia kawin. Ku nampak banner kat rumah dia time 2 kenduri dia la. Ku ingat kak dia yang kawin. Lagipun time tu ku nak p kenduri kat tempat lain lalu depan umah dia..Meriah sesangat.

Memang kami rapat dulu kami bertiga seorang lagi Aminah yang berbaju purple dalam gambar di bawah. Sebelum tu kami ( ku dan Fazlinda) rapat dengan Zalikha ( rumahnya di belakang rumah Fazlinda / Linda ). Pas Zalikha / Ika pindah baru rapat ngan Aminah. Dari sekolah rendah darjah 1 sampai darjah 6 kelas skali duduk pun sebaris dalam kelas, rehat skali, balik pun skali.hehe best sangat time tu.

Petang2 klu nak main, ku p main umah dia. Ku bawa adik ku Syifa nek basikal. Jauh gak la tp saja jalan2 p umah Linda. Mana da kawan time tu kami bertiga ja kawan baik.

Tq Aminah sebab dia yang izinkan ku ambil gambar nie kat Fb beliau

 Aminah ( purple ), suami Linda, Linda ( pengantin ), Hanim ( kuning ) ( kawan sekelas sekolah rendah gak )


Sweetkan kecik2 je orangnya..Time kami berkawan ( ku, Linda, Ika ) diorang ingat kami da hubungan sepupu ka adik beradik ka sebab kami bertiga kecik2 je..hehe

2 orang dah komen :

Cik Diana said...

ngee.. hana bila lagi.. hehe..

Onitsuka_hana said...

@Cik Diana hana tunggu keta ferrari depan umah umah baru kawin.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...